Tankar på födelsedagen

Är det inte konstigt hur man förändras? och hur man inte förändras? Fyller nämligen 21 idag. 21 hela år. Känns nästan lite för mycket för hur jag egentligen känner mig.. Samtidigt som jag har växt och mognat som sjutton under dessa två år efter studenten.
Dessa två år har vart som när en hundvalp bygger upp sitt luktsinne. Jag har känt efter och tagit in, lärt mig vad som är värt att lägga ner tid och själ på, och inte. Framförallt har jag lärt mig mycket om lycka och glädje. Det har alltid lyckats tagit över ångesten, sorgen och ilskan, för jag vet att det ger mig mer. Livet är så himla mycket lättare när man sorterar bort människor, känslor och andra ting som trycker ner en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0